Autosalon: wie gaat wanneer?

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door kazzz Bekijk Berichten
    Ow das bummer
    Nochtans is die van mij der ook slecht aan toe, maar toch had ik het gevoel dat dat echt goed mee viel tov de looks dat hij gaf..

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

true, ik had inderdaad veel erger verwacht ( aan de hand van foto's ) dan hij in werkelijkheid zit.

maar ik zit er amper 5min en de eerste vingers worden gevoelloos helaas
    ( valt mee want bij controle dokter plooit die de pols en is dat binnen de 2 seconden LOL )

maar toch, TE is te en heb al genoeg gebold in mijn leven met sportieve dingen, dus nu tijd om eens aan het lichaam te denken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NATAS Bekijk Berichten
      had een mogelijkheid geweest idd.

maar gezien ik de superduke bij ga houden..... ga ik een keertje voor comfort.... en dan rules de GS
      ( denk ik, want nog geen mm gereden op een hoogpoter, laat staan op een GS of multi )

we zien wel hoe dat bolt, kan zijn dat ik na 5 min terugdraai en er nooit nog op wil zitten ook natuurlijk.

in dat geval...... zal er enkel de Streetfighter V4 overblijven en is't weer woon-werk zonder comfort
      ( maar dan vliegt de SD buiten )

de MV.... helaas toch wat veel druk op de ( gehavende ) pols voor mij
      heb de 950s getest te samen met de GS1250, de versys 1000 SE en de XR (vorig model, niet de nieuwe uiteraard).
      Vond de GS nu niet echt beter rijden ofzo (ivm het pk verschil). Ben sowieso wel gene BMW fan, vond de XR ook niet echt "speciaal". Geluid is standaard wel zalig op de XR. Ik ga den duc bestellen (back to the roots).
      Elektrische vering op alle moto's (behalve de XR) was wel zalig
      ------------------------------------------------
      Kawasaki Z1000 ABS (2015) - SOLD
      Ducati Monster 796 ABS (2010) - SOLD
      ------------------------------------------------

Comment

je vergelijkt een offerte van een persoon met de standaard online configurator

ik vergelijk dealer met dealer en quasi dezelfde opties op beiden.
        ik heb eerst een configuratie van de multi en gs gemaakt met bijna zo goed als dezelfde opties, helemaal hetzelfde kan bijna nooit..
        Daarna heb ik een offerte gekregen van de multi..die daarmee als je de koffers van de gs er nog moet bijtellen goedkoper uitkomt..
        Ik weet welke korting ik gekregen heb op mijn configuratie van de 2020 XR die korting in gedachte gehouden zit er geen 1000€ verschil op, dus volgens mij redelijk objectief want ik geloof niet dat ze op de gs plots met kortingen om je oren gaan werpen..
        Oude nickname = chris46R1

Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

Comment

Vandaag de 200+ naked bikes van dichtbij bewonderd :

Kawasaki H2 Z : op foto vond ik hem niet mooi, in het echt blijkt hem toch wel knap te zijn , compact en heel ontspannen zithouding zonder last in de knieën.

Ducati streetfighter : vond ik niet zo speciaal en toch een wat extremere zithouding, knieën in veel scherpere hoek. Voldoende fit zijn om dit gans de dag uit te houden.

Mv augusta brutale 1000 : zithouding niet te doen, hier lig je op zoals een racer en dan nog 30.000 euro ??? Zithouding op de 800 is véél beter.
          KAWASAKI Z900RS

"THE LEGEND RETURNS"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chr-Re-ie Bekijk Berichten
            ik heb eerst een configuratie van de multi en gs gemaakt met bijna zo goed als dezelfde opties, helemaal hetzelfde kan bijna nooit..
            Daarna heb ik een offerte gekregen van de multi..die daarmee als je de koffers van de gs er nog moet bijtellen goedkoper uitkomt..
            Ik weet welke korting ik gekregen heb op mijn configuratie van de 2020 XR die korting in gedachte gehouden zit er geen 1000€ verschil op, dus volgens mij redelijk objectief want ik geloof niet dat ze op de gs plots met kortingen om je oren gaan werpen..
            chrie.....

tel je even mee?
            multi + accessoires - € 3000 gratis accessoires saloncondities ( zegt men hierboven ergens ) - je persoonlijke korting bij dealerofferte

GS + accessoires aan standaard prijs in je configurator ( exclusief koffers ) = € 150 goedkoper.....

gelukkig heb je dan je € 3000 " gratis " accessoires op de duc

zijkoffers kosten geen fortuin ( GS sowieso gratis topkoffer en de steunen zitten al in de prijs via de configurator)
            en je moet nog salonkorting en dealercondities ontvangen.....

maar hey, zolang iedereen tevreden is met de gekregen prijs is dat allemaal eender.
            Verder ga ik hier niet op ingaan want dat begint hier op verdoken BMW reclame te trekken en ik moet zelfs nog gaan testen met die tractor

Comment

chrie.....

tel je even mee?
              multi + accessoires - € 3000 gratis accessoires ( zegt men hierboven ergens ) - je persoonlijke korting bij dealerofferte

GS + accessoires aan standaard prijs in je configurator ( exclusief koffers ) = € 150 goedkoper.....

gelukkig heb je dan je € 3000 " gratis " accessoires op de duc

zijkoffers kosten geen fortuin ( GS sowieso gratis topkoffer en de steunen zitten al in de prijs via de configurator)
              en je moet nog salonkorting en dealercondities ontvangen.....

maar hey, zolang iedereen tevreden is met de gekregen prijs is dat allemaal eender.
              Verder ga ik hier niet op ingaan want dat begint hier op verdoken BMW reclame te trekken en ik moet zelfs nog gaan testen met die tractor
              tis maar 1500€ korting, ik had gehoopt op 3000€ dan was em zelfs een pak goedkoper dan ne GS
              Last edited by Chr-Re-ie; Thu. 16 Jan. '20, 20:09. Reden: typfouten
              Oude nickname = chris46R1

Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

Comment

Ik ben vandaag gegaan.

De brutale is inderdaad iets te sportief als zithouding.

Maar hebben er mensen op de Tuono 1100 gezeten? Ik vond de zithoogte precies hoger(kon moeilijker aan de grond met 1 voet) tov een ander model met een hogere zithoogte of ligt het aan mij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kazzz Bekijk Berichten
                  Die MV Agusta Brutale 1000 RR [emoji2960][emoji2960][emoji2960][emoji2960]

Wat een Moto!!!

Opnieuw de kanshebber tegen mogelijks in ‘21 de nieuwe S1000R als hij er komt..!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                  foto's geupload via Tapatalk lijken nog steeds zichtbaar te zijn...
                  Straat: BMW S1000R 2017
                  Circuit: Honda CBR600rr 2008
                  Garage: Cagiva Raptor 650ie 2007 (puzzle edition)

De kalender voor 2020 staat online. Blokkeer de data alvast in je agenda zodat je niks mist!

Comment

Ik zie de foto wel... maar hoe kan ik in godsnaam quoten?
                    Oude emoji's zijn precies wel naar de vaantjes. of die moeten nog toegevoegd worden in backend na migratie?
                    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk Berichten
                      Oude emoji's zijn precies wel naar de vaantjes. of die moeten nog toegevoegd worden in backend na migratie?
                      gooi je die feedback even in het testmigratie topic?

quoten doe je door rechts onderaan "citaat" te selecteren
                      Straat: BMW S1000R 2017
                      Circuit: Honda CBR600rr 2008
                      Garage: Cagiva Raptor 650ie 2007 (puzzle edition)

De kalender voor 2020 staat online. Blokkeer de data alvast in je agenda zodat je niks mist!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk Berichten
                        Nevermind, als je inlogt zonder "remember me" aan, doet het forum wat raar (ik kon posten, maar moest opnieuw wachtwoord ingeven. als ik dan de remember me opzet kan ik wel quoten).
                        straks nog eens testen in incognito.
                        Oorspronkelijk geplaatst door Tam-Ara Bekijk Berichten

gooi je die feedback even in het testmigratie topic?

quoten doe je door rechts onderaan "citaat" te selecteren

komt snor, zal samenvatting en test V2 daar ook gooien ;-)
                        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

een random antwoord om wat activiteit te simuleren

Comment

widgetinstance 212 (Gerelateerde onderwerpen (beta)) skipped due to lack of content & hide_module_if_empty option.

Unconfigured Ad Widget

Collapse
                          Working...
                          X