Jouw rondetijden @ Assen

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ine Bekijk Berichten
    De snelle Ruskenhoek is sinds dit jaar voorbehouden aan internationale racedagen zoals de MotoGP. Bij nationale racedagen en circuitdagen wordt sinds dit jaar enkel nog de trage Ruskenhoek gebruikt.

Ik denk dat het uiteindelijk maar zo'n 2 seconden verschil geeft, maar voor degenen die de snelle Ruskenhoek gewoon zijn, is de trage toch een serieuze aanpassing
    Zal meer zijn 2 sec hoor, vol door de snelle ruskenshoek of moeten remmen voor de trage maakt nogal een verschil..
    Mij werd door onk piloten gezegd dat het 4 sec scheelt, heb echter nooit het geluk gehad assen te mogen rijden met de snelle.
    Oude nickname = chris46R1

Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chris46R1 Bekijk Berichten
      Zal meer zijn 2 sec hoor, vol door de snelle ruskenshoek of moeten remmen voor de trage maakt nogal een verschil..
      Mij werd door onk piloten gezegd dat het 4 sec scheelt, heb echter nooit het geluk gehad assen te mogen rijden met de snelle.
      Geen idee welke piloten dat zijn, maar als ik raceresults.nu bekijk (lijkt mij redelijk objectief. Zoals Casaer het zegt: "De Chrono liegt niet"), merk ik een gemiddeld verschil van 2 seconden tussen 2015 (snelle) en 2016 (trage) bij de snelste groep OW rijders.

Comment

• Eerste keer Assen met trage chicane 1.57,4 met R1 2007
        Elke andere moto start je gewoon, een ducati breng je tot leven.

Comment

• 1.57.435 met de 1000 k5 die deze keer full power stond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ZXtomR Bekijk Berichten
            1.57.435 met de 1000 k5 die deze keer full power stond
            scheelt wel een beetje
            Racing is life. Anything before or after.. .. is just waiting

Comment

• Nieuwe tijd
              1'52"934 met de CBR1000RR van 2009
              ter land,ter zee en 1 keer in de lucht

Comment

• Nieuwe tijd met de oude ruskenhoek

1:49.673 HONDA CBR1000RR 2009
                Wat de snelheid van het licht betreft, is 1 ding duidelijk: het komt `s morgends altijd te vroeg!!

Comment

• Tweede keer op Assen. Vorig jaae 2:01. Deze keer tweedaagse genomen en tot 1:53.3 geraakt

Comment

• Verbetering tijd Assen
                    1.54,4 DUCGEERTATI yamaha R1 2007
                    Elke andere moto start je gewoon, een ducati breng je tot leven.

Comment

• 1.55.198 met men gsxr 1000 2005
                      Ben er nog maar 3 x geweest en kan zeker sneller maar ik ben snelle circuits nie zo gewend.

Comment

• Nog eens dagje gereden met de R1. 1:52.1. Niet echt tevreden mee maarja. Laatste sessie niet kunnen rijden omdat er iemand in paddock was flauwgevallen en de enige aanwezige ambulance voor die persoon moest ingezet worden 🙄

Comment

widgetinstance 212 (Gerelateerde onderwerpen (beta)) skipped due to lack of content & hide_module_if_empty option.

Unconfigured Ad Widget

Collapse
                        Working...
                        X