6-12 september 2020: 2fast4u Harz 7-daagse

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Den deze gaat ook mee ,verlof is geregeld zal pas vanaf maandag zijn,eerst nog weekend wijnfeesten Bernkastel meedoen

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Comment

Staat hier ook op de planning.
      Zonder zotte dingen, ga ik mee.

Comment

Kans is groot dat ik ook meega maar is nog geen zekerheid.

Voor:HD softtail -Suzuki Bandit 1200-Suzuki Bandit 1250-Sym 400-Suzuki V-strom 2003-Suzuki V-strom 2006- Kawasaki Versys 1000 2014
        Nu:Kawasaki Versys 1000 2015-Yamaha T-max 500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door t-ducateer Bekijk Berichten
          Ik rij ook mee als er niets anders tussenkomst. Ik vraag alvast mijn verlof aan

Grts.
          k wist ni da gepensioneerden da ook moesten AANVRAGEN da is toch NON stop congé ???
          V4 for ever and 4 days

Comment

Ik zou in 2dagen naar daar rijden 2dagen max drie in de harz zelf dan heb je het wel gezien daar. dan 2 dagen terug .
            Harz gebied is veel kleiner dan zwarte woud of steigerwald het laatste de heenreis perfect op 1 dag te doen
            Mss iets voor volgend jaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hubke01 Bekijk Berichten
              Ik zou in 2dagen naar daar rijden 2dagen max drie in de harz zelf dan heb je het wel gezien daar. dan 2 dagen terug .
              Harz gebied is veel kleiner dan zwarte woud of steigerwald het laatste de heenreis perfect op 1 dag te doen
              Mss iets voor volgend jaar.
              Ik heb me gebaseerd op voorgaande reizen. Voorgaande reizen kwamen we op 2 dagen kronkelroutes komen we op't einde van Sauerland aan. Dit jaar zou ik de kortste routes ook graag kort houden, aangezien het 7 dagen rijden wordt.
              Harz zelf schatte ik ook op 2 dagen, al ben ik nog niet zeker hoe ik de leukste banen juist uit het gebied in de routes ga verwerken. (Zuid West stuk heeft de vetste baan juist uit het bochtengebied - de Kyffhauser), met een U lus, 4x op en neer en op weg naar huis, of ...
              Zou wel eerst moeten checken of die nog wel toegankelijk is voor motards. (4 jaar terug waren er al geruchten dat die verboden zou worden).

Een terugweg van Harz richting Heidelberg gaat ook door (voor mij nog onbekend) berggebied - Rhِn gebergte (ex vulkaan gebied).
              Dit zou eventueel ook een optie zijn, moest er een non stop bochten traject richting huis, in te vinden zijn.
              2011 Kawasaki Z1000SX (black)

Braaaaaaaap braaaaaaap

De kalender voor 2020 staat online. Blokkeer de data alvast in je agenda zodat je niks mist!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door E.M. Bekijk Berichten
                Zuid West stuk heeft de vetste baan juist uit het bochtengebied - de Kyffhauser), met een U lus, 4x op en neer en op weg naar huis, of ...
                Zou wel eerst moeten checken of die nog wel toegankelijk is voor motards. (4 jaar terug waren er al geruchten dat die verboden zou worden).
                In september 2019 was die toch nog open,ook in het weekend,maar het is daar inderdaad moeilijk om een mooie rondrit te maken.
                Vrij veel wegen in slechte staat in de omgeving,en anders zeer saaie.
                BOCHTJES PIKKEN

Comment

Loading...

Unconfigured Ad Widget

Collapse
                Working...
                X