Bmw s1000xr

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door E.M. Bekijk Berichten
    Dagrijverlichtimg zijn toch de lampen die constant aanstaan als je rijdt?
    Dat is een wettelijke verplichting, denk niet dat er nog een baanmoto op de markt mag komen zonder?
    Het gaat om, zoals ze het bij bmw zelf noemen , om de "Daylight running strips".

Comment

• Gisteren de nieuwe s1000xr voor het eerst op het autosalon gezien. Ondanks zijn vernieuwingen had ik niet direct een wauw gevoel. Hij lijkt vooral een stukje kleiner en dit ten koste van de duo. Benieuwd of dit ook daadwerkelijk zo is en of het allemaal wat krapper geworden is.
      Ook de kleurcombinatie en de gebruikte kleuren komen goedkoop over en vind ik niet geslaagd.
      In mijn opinie bepalen verlichting en kleuren of kleurcombinaties voor een groot deel het uitzicht van een motor of auto.
      Daar zijn ze wat mij betreft bij BMW niet in geslaagd voor de XR...
      Maar om positief af te sluiten denk ik wel dat hij nog beter rijdt dan de vorige!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MVG Bekijk Berichten
        Gisteren de nieuwe s1000xr voor het eerst op het autosalon gezien. Ondanks zijn vernieuwingen had ik niet direct een wauw gevoel. Hij lijkt vooral een stukje kleiner en dit ten koste van de duo. Benieuwd of dit ook daadwerkelijk zo is en of het allemaal wat krapper geworden is.
        Ook de kleurcombinatie en de gebruikte kleuren komen goedkoop over en vind ik niet geslaagd.
        In mijn opinie bepalen verlichting en kleuren of kleurcombinaties voor een groot deel het uitzicht van een motor of auto.
        Daar zijn ze wat mij betreft bij BMW niet in geslaagd voor de XR...
        Maar om positief af te sluiten denk ik wel dat hij nog beter rijdt dan de vorige!

Qua verlichting ben je alvast niet op de hoogte !!!
        Het licht aan het einde van de tunnel, was de koplamp van den trein!
        4 cilinders zijn teveel voor de moto en te weinig voor de auto.

Comment

• Smaken verschillen eh [emoji6]
          Maandag ook naar het salon geweest,eigenlijk vooral voor de nieuwe XR.
          Ik vindt de nieuwe XR wel geslaagd,ook de lelijke kofferhouders zijn veel netter nu en ik had de indruk dat het zadel net iets comfortabeler zat.
          Ik wacht de testrit nog vol spanning af [emoji16]

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
          BUrn rubber not your soul

history : 1st suzuki gsxf 600 '97-2nd kawa gpz 600 '85-3rd honda cbr 600 f '95-
          4th suzuki tl1000s fighter-5th yamaha R6 2002-6th yamaha R1 2003-7th Yamaha R1 2004 -8th Yamaha R1 2003 - Yamaha R1 2004 Lorenzo rep. - Bmw S1000XR 2017

Comment

• voila dan post ik hier ook maar wat ik er van vind...
            Woensdag zeer teleurgesteld terug gekeerd van het autosalon.
            Ik ging eigenlijk specifiek naar de S1000XR kijken om mijnen XR op te volgen, maar ik vrees dat hij het niet gaat worden, of ik moet nog hard van gedacht veranderen..
            Ik vind hem eerlijk gezegd niet mooi, zelfs lelijker als het vorige model..
            de kuipdelen etc zien, neen zijn heel erg plastiekerig, overal kantjes en hoekjes, geen mooie vloeiende lijn, op de benzine tank een zwart goedkoop stuk plastiek, ultradunne fragiele kuipdelen die amper deftig vastzitten, de rode geen metallic kleur, de grondverf en ne goedkope rooie lak erop man man man moet je daar 20000€ en meer aan uitgeven.
            Nog zoiets schandalig voor de rode kleur betaal je 350€ extra, dat is toch een lachertje zoals ik reeds vermeld heb het is niet eens een metallic kleur, goedkoop ral kleurtje, met een spuitbus heb je hetzelfde effect
            Sorry maar dit vind ik BMW onwaardig foei.
            Ook effe aan de dealer gevraagd of het salon model een productie model betreft, dus zoals hij bij de dealer zal staan, daarop kreeg ik een bevestigend antwoord, triestig heel triestig

recht tegenover staat ducati effe tot daar gewandeld om naar de multistrada te kijken, mijn vrouw die niks van motoren kent (bij haar is ne moto ne moto) zei nu toch ook deze afwerking is stukken maar stukken beter en mooier dan de XR helaas heb ik geen multistrada geld, of er stond er volgende maand 1ne in de garage

Zolang uitgekeken om de nieuwe XR te gaan bewonderen en proefzitten en dan zo hard tegenvallen,
            Last edited by Chr-Re-ie; Fri. 17 Jan. '20, 19:17. Reden: dikke tekst toegevoegd
            Oude nickname = chris46R1

Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chr-Re-ie Bekijk Berichten
              voila dan post ik hier ook maar wat ik er van vind...
              Woensdag zeer teleurgesteld terug gekeerd van het autosalon.
              Ik ging eigenlijk specifiek naar de S1000XR kijken om mijnen XR op te volgen, maar ik vrees dat hij het niet gaat worden, of ik moet nog hard van gedacht veranderen..
              Ik vind hem eerlijk gezegd niet mooi, zelfs lelijker als het vorige model..
              de kuipdelen etc zien, neen zijn heel erg plastiekerig, overal kantjes en hoekjes, geen mooie vloeiende lijn, op de benzine tank een zwart goedkoop stuk plastiek, ultradunne fragiele kuipdelen die amper deftig vastzitten, de rode geen metallic kleur, de grondverf en ne goedkope rooie lak erop man man man moet je daar 20000€ en meer aan uitgeven.
              Nog zoiets schandalig voor de rode kleur betaal je 350€ extra, dat is toch een lachertje zoals ik reeds vermeld heb het is niet eens een metallic kleur, goedkoop ral kleurtje, met een spuitbus heb je hetzelfde effect
              Sorry maar dit vind ik BMW onwaardig foei.
              Ook effe aan de dealer gevraagd of het salon model een productie model betreft, dus zoals hij bij de dealer zal staan, daarop kreeg ik een bevestigend antwoord, triestig heel triestig

recht tegenover staat ducati effe tot daar gewandeld om naar de multistrada te kijken, mijn vrouw die niks van motoren kent (bij haar is ne moto ne moto) zei nu toch ook deze afwerking is stukken maar stukken beter en mooier dan de XR helaas heb ik geen multistrada geld, of er stond er volgende maand 1ne in de garage

Zolang uitgekeken om de nieuwe XR te gaan bewonderen en proefzitten en dan zo hard tegenvallen,
              Ik heb die moto ook beken en jouw kritiek is me niet echt opgevallen. Ik vond vooral dat ie veel meer 'insluit'. Eens je er in/op zit heb je veel minder bewegingsruimte als op de oude ? Ben ik mis ? Nu ben ik wel iemand ie de rijeigenschappen heel erg veel belangrijker vind dan de looks ondanks mijn beperkte kunnen...
              En dan heb ik nog een vraag. Het prijsverschil tussen een Xr en een MS is wat ? 2 a 3k ? das 10 %. Ik snap niks van ik kan geen 25k betalen maar wel happily 22k ... echt ze.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomM Bekijk Berichten
                Ik heb die moto ook beken en jouw kritiek is me niet echt opgevallen. Ik vond vooral dat ie veel meer 'insluit'. Eens je er in/op zit heb je veel minder bewegingsruimte als op de oude ? Ben ik mis ? Nu ben ik wel iemand ie de rijeigenschappen heel erg veel belangrijker vind dan de looks ondanks mijn beperkte kunnen...
                En dan heb ik nog een vraag. Het prijsverschil tussen een Xr en een MS is wat ? 2 a 3k ? das 10 %. Ik snap niks van ik kan geen 25k betalen maar wel happily 22k ... echt ze.
                Da ga hem maar is keuren zoals ik gedaan heb op het uiterlijk.
                Dat de lak geen metallic zie je toch met je ogen dicht.
                Dat het zwart stuk op de benzine tank goedkope prul plastiek is zie je ook, moet je er nog niet aankomen.
                Dat de kuiodelen maar flodderig en halvering vasthangen moet je voelen enfin toch meer dan je denkt.
                Zitcomfort is goed driehoek zadel, stuur, voetsteun anders dan de vorige.
                Ondertussen prijs van de netjes afgewerkte multi gekregen zal iets van een 1500 duurder zijn.
                Trouwens dat moet niemand snappen dat ik geen multi geld heb, ik heb een budget in mijne kop dat ik wil bovenop leggen en daar ga ik uit principe niet graag over

Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chr-Re-ie Bekijk Berichten
                  Ondertussen prijs van de netjes afgewerkte multi gekregen zal iets van een 1500 duurder zijn.
                  Trouwens dat moet niemand snappen dat ik geen multi geld heb, ik heb een budget in mijne kop dat ik wil bovenop leggen en daar ga ik uit principe niet graag over
                  Dat begrijp ik

Maar dat klinkt toch iets anders dan "ik heb geen MS-geld" vind ik. Elk moet met zijn/haar geld doen en laten wat ze willen, maar ik snap de reactie op jouw initiële post wel

Ook staat het iedereen vrij om de nieuwe XR mooi/lelijk te vinden en wel/niet te vinden dat hij op goedkope plastic lijkt. Een mening is een mening, en de ene heeft daarom niet meer gelijk dan de andere
                  In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black

Lifetime member of the "National SARCASM Society"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B Bekijk Berichten
                    Qua verlichting ben je alvast niet op de hoogte !!!
                    Wel op de hoogte maar had het voor jouw wat duidelijker moeten formuleren. Ik bedoelde dat de kleur niet mijn dada is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cowboy Bekijk Berichten
                      Dat begrijp ik

Maar dat klinkt toch iets anders dan "ik heb geen MS-geld" vind ik. Elk moet met zijn/haar geld doen en laten wat ze willen, maar ik snap de reactie op jouw initiële post wel

Ook staat het iedereen vrij om de nieuwe XR mooi/lelijk te vinden en wel/niet te vinden dat hij op goedkope plastic lijkt. Een mening is een mening, en de ene heeft daarom niet meer gelijk dan de andere
                      oké, dat van geen MS geld is nogal cru uitgedrukt, hij valt eigenlijk buiten het budget dat ik wil opleggen, dat is meer correct dan geen MS geld..

tuurlijk staat het iedereen vrij hem mooi of lelijk te vinden, smaken verschillen.
                      Maar goedkoop plastiek is voor iedereen hetzelfde, dat is uiteraard een mening maar vooral een vaststelling..
                      Je kunt van dat goedkoop plastiek geen duur maken, of je het nu graag hebt of niet, het ziet er goedkoop uit maar vooral het is goedkoop, de kuipdelen zijn flodderdun is mijn menig maar heb ik ook weer kunnen vaststellen.
                      de demper, is kleiner dan de vorige en hangt niet meer zo horizontaal groot pluspunt optisch veel mooier ware het niet dat hij een wel zeer goedkope indruk achterlaat en ga zo maar verder..
                      Ik ben misschien wel zeer kritisch, maar als je 20+ moet uitgeven is met kritisch zijn niks mis, ik keur de motor dan ook zeer uitgebreid, en dan kan ik niet anders dan vaststellen dat de afwerking te wensen overlaat er zijn teveel punten waarop ze precies geld willen besparen hebben..
                      just my two cents

Comment

• De s1000rr heeft ook serieus last van een goedkoop plastiek uiterlijk.
                        Ik had wel heel iets anders verwacht voor die prijs.
                        Al zwaait die ander niet, het gaat er om dat JIJ geniet.
                        Current motorbike *** a brand new one***

Comment

Loading...

Unconfigured Ad Widget

Collapse
                        Working...
                        X