Wat heb ik gedaan vandaag

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Boze mail naar shop sturen nadat koffiemachine meer dan een maand bij de reparatiedienst gezeten heeft en het helemaal niet meer werkt nu het terug is.Daarna nog is kijken en merken dat er het aan/uit knopje dat je nooit gebruikt op uit staat ... FML

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirjax Bekijk Berichten
      Daarna nog is kijken en merken dat er het aan/uit knopje dat je nooit gebruikt op uit staat ... FML
      Goh design fout he ...
      Ze mogen toch niet verwachten dat ge al wakker bent (bij verstand) voor je eerste koffie
      2011 Kawasaki Z1000SX (black)

Braaaaaaaap braaaaaaap

De kalender voor 2020 staat online. Blokkeer de data alvast in je agenda zodat je niks mist!

Comment

• De nieuwe banden vd t-max gaan inrijden in Luxemburg. Met deze banden die tenminste vertrouwen geven motolijnen kunnen rijden met een vlot tempo.
        Aan de ktm dealer thv Gouvy al moeten dichtgooien voor de superflitser die er stond en ik laat zag staan omdat het al donker was.Goed geamuseerd met de decembertemperatuur.Banen waren 60% nat.

Voor:HD softtail -Suzuki Bandit 1200-Suzuki Bandit 1250-Sym 400-Suzuki V-strom 2003-Suzuki V-strom 2006- Kawasaki Versys 1000 2014
        Nu:Kawasaki Versys 1000 2015-Yamaha T-max 500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door busge Bekijk Berichten
          De nieuwe banden vd t-max gaan inrijden in Luxemburg. Met deze banden die tenminste vertrouwen geven motolijnen kunnen rijden met een vlot tempo.
          Aan de ktm dealer thv Gouvy al moeten dichtgooien voor de superflitser die er stond en ik laat zag staan omdat het al donker was.Goed geamuseerd met de decembertemperatuur.Banen waren 60% nat.
          Die staat er vaak, en dichtgooien is te laat. Je bent op snelheid gepakt voor je hem ziet.

Braaaaaaaap braaaaaaap

De kalender voor 2020 staat online. Blokkeer de data alvast in je agenda zodat je niks mist!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E.M. Bekijk Berichten
            Die staat er vaak, en dichtgooien is te laat. Je bent op snelheid gepakt voor je hem ziet.
            Nog nooit zien staan daar,normaal hou ik mij op dat stuk aan de 70 maar was juist nen taffelaar aan het voorbij steken die er 50 reed.Heb geen flits zien afgaan
            Heb daar wat verder aan die frituur verleden jaar wel al politie zien staan achter de haag aan het begin vd parking.

Voor:HD softtail -Suzuki Bandit 1200-Suzuki Bandit 1250-Sym 400-Suzuki V-strom 2003-Suzuki V-strom 2006- Kawasaki Versys 1000 2014

Comment

Nog nooit zien staan daar,normaal hou ik mij op dat stuk aan de 70 maar was juist nen taffelaar aan het voorbij steken die er 50 reed.Heb geen flits zien afgaan
              Heb daar wat verder aan die frituur verleden jaar wel al politie zien staan achter de haag aan het begin vd parking.
              Als je me er dit weekend aan doet denken, zal ik u nog een paar van die plekskes tonen in de streek van Luik naar Lux.
              Met Google Maps links.

Het is een verplaatsbaar toestel vd grote politiezone die tot Marche-en-Famenne gaat. Het staat er vaak maar een dag, soms meerdere.
              Maar wel steeds op dezelfde (gevaarlijkere) plekken, da's toch mijn ervaring (als ex local).

Braaaaaaaap braaaaaaap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E.M. Bekijk Berichten
                Als je me er dit weekend aan doet denken, zal ik u nog een paar van die plekskes tonen in de streek van Luik naar Lux.
                Met Google Maps links.

Het is een verplaatsbaar toestel vd grote politiezone die tot Marche-en-Famenne gaat. Het staat er vaak maar een dag, soms meerdere.
                Maar wel steeds op dezelfde (gevaarlijkere) plekken, da's toch mijn ervaring (als ex local).
                https://www.2fast4u.be/threads/45956...84#post1274784

Braaaaaaaap braaaaaaap

Comment

• Vandaag samen met de vrouw ,hare nieuwe auto(Toyota hybride) naar Weiswampach gereden.Daar gegeten en een luxemburgroute van 200km gereden.
                  Zo auto en alle knopjes leren kennen.Ondanks met auto toch goed geamuseerd op de motobaantjes.

Comment

Vandaag samen met de vrouw ,hare nieuwe auto(Toyota hybride) naar Weiswampach gereden.Daar gegeten en een luxemburgroute van 200km gereden.
                    Zo auto en alle knopjes leren kennen.Ondanks met auto toch goed geamuseerd op de motobaantjes.
                    Goedkoop gaan tanken [emoji16][emoji16]

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
                    ​Just because it's a bad idea, does't mean it won't be a good time

Nu in de garage: 1290 Super Duke GT '19

Comment

• V-300 gaan testen, kom ik thuis, merk ik dat ik de sleutel nog heb, allé morgen vroeg weer ff naar daar en pik ik nog ene koffie mee.
                      Het licht aan het einde van de tunnel, was de koplamp van den trein!
                      4 cilinders zijn teveel voor de moto en te weinig voor de auto.

Comment

Loading...

Unconfigured Ad Widget

Collapse
                      Working...
                      X