Montenegro, iemand ervaring mee?

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Montenegro, iemand ervaring mee?

Nu de balkanlanden meer en meer in trek zijn dacht ik misschien in juli naar Montenegro te reizen. Misschien ook wel stuk van Kroatië want daar rijd je zowiezo door en Montenegro is niet zo groot denk ik. Misschien ga ik alleen of samen met iemand, dit is nog niet beslist.
    Wie is er al geweest?
    Hoe is de accommodatie daar?
    Tips en weetjes?
    Motorhotels?
    Campings of andere slaapgelegenheden?
    Paspoorten en grenscontroles? Ze zijn kandidaat lid van de EU maar er zijn nog grenscontroles denk ik?
    Je kan er overal in euro's betalen, dat is ook al een gemak.
    HOnda DOminator (2003 eerste motor)
    Kawasaki Versys 650, 2008
    Zero DS ZF 13.0, 2018(elektrisch)

In Montenegro geen ervaring, maar ben wel in 2004 ofzo een roadtrip gaan doen in Kroati¨.
    Dat klein stukje Bosnië dat je door moet om tot Dubrovnik te geraken, daar was er paspoort controle voor.

In Kroatie (buiten seizoen) alvast geen klagen.
    Super mooi land, goedkoop en lekker eten, en damn die natuur !
    2011 Kawasaki Z1000SX (black)

Braaaaaaaap braaaaaaap

De kalender voor 2020 staat online. Blokkeer de data alvast in je agenda zodat je niks mist!

Comment

In 2018 nog in die buurt geweest.
      Van Kroatië naar Bosnië-Herzegovina nog altijd grenscontrole, wegens buitengrens van de EU.
      Ik vermoed dus dat dit voor Montenegro idem zal zijn.

Kroatië is in ieder geval een aanrader (net als Slovenië, btw)

En vermits ge toch efkes via de Bosnische grensposten moet passeren, zou ik Mostar niet links laten liggen
      Road: KTM Superduke 1290 R '19
      StuntBike: Honda CBR 600F4s (slightly Modified by RunnerX and G-Man Gerald)

Comment

Enkele jaren geleden zijn we met enkele forumleden naar Slovenië geweest. We verbleven in Bled en hebben van daar uit ritten gemaakt voornamelijk in de bergen richting Oostenrijk.

Het was pokkewarm herinner ik me. Het waren heel goede en propere wegen, weinig verkeer en schitterende uitzichten.
        Het verslag staat hier nog op het forum maar al de foto's zijn verdwenen??
        HOnda DOminator (2003 eerste motor)
        Kawasaki Versys 650, 2008
        Zero DS ZF 13.0, 2018(elektrisch)

Comment

Loading...

Unconfigured Ad Widget

Collapse
        Working...
        X